Ledová Praha 2010

Autor 3 února, 2010

Už počtvrté jsme o pololetních prázdninách vyrazili do hlavního města na oblíbenou akci Ledová Praha. Na tři dny se do Prahy sjeli pionýři z celé republiky a my jsme mezi nimi samozřejmě nesměli chybět. Naše dvacetičlenná výprava si stejně jako v loňských letech užila bezvadný prodloužený víkend.

Po příjezdu a ubytování zamířily naše kroky do Muzea hlavního města Prahy na výstavu věhlasné stavebnice Merkur. Prohlédli jsme si modely Petřínské rozhledny, Eiffelovky nebo třeba obřího ruského kola a mohli jsme si i smontovat vlastní výtvory. Další zastávku představoval orloj na Staroměstském náměstí a následovala výstava dětských knih v Klementinu. Páteční večer završila procházka nočním městem na Pražský hrad.

Slunečné sobotní ráno jsme využili k návštěvě Vyšehradu a Slavínského hřbitova, poté jsme zamířili do Národního muzea na zajímavou expozici o vzniku planety Země. Ještě před obědem jsme si užili adrenalinové jízdy na bobové dráze. Odpoledne byla v plánu další výstava, tentokrát k příležitosti dvacetiletého výročí obnoveného Pionýra. Dozvěděli jsme spoustu zajímavostí z historie i současnosti druhé největší dětské organizace v Česku. Příjemnou tečkou za náročnou sobotou pak byla návštěva akvaparku.

V neděli nás čekala procházka zasněženou Stromovkou, jejímž cílem byla botanická zahrada. Ve skleníku Fata Morgana jsme si za poutavého výkladu průvodkyně prohlédli rozmanité rostliny subtropického, tropického i horského pásu. Pak už nezbývalo než sbalit si věci a vyrazit na vlak zpátky na jih Čech. Tři dny v hlavním městě utekly jako voda a nezbývá než těšit se na příští ročník akce Ledová Praha.

Tento článek byl publikován v Středa, 3 února, 2010 v 14:07 a byl zařazen do složky Akce. Můžete sledovat odpovědi na tento příspěvek pomocí RSS 2.0 čtečky. Both comments and pings are currently closed.